Új év, új célok. De hogyan csináld jól?
2019. január 06. írta: BeckLaura

Új év, új célok. De hogyan csináld jól?

Boldog Új Évet kívánok!

Idejét sem tudom már, mikor ültem le utoljára azzal a céllal, hogy írok egy komplett blog cikket. A tavalyi évem leginkább a kisbabámról szólt, aki idő közben komoly 1 éves kisfiú lett. :)

Tavaly is voltak céljaim (ezt sokan fogadalomként határozzák meg), amiket 2018-ra tűztem ki, melyek közül egy kivételével mind meg is valósult. Persze fő célom az volt, hogy  kisebbik fiam is megkapjon mindent tőlem, mint anno ugyanúgy a bátyja. J

Mivel idén volt egy kudarc élmény a listámon (bár, tudjuk, hogy kudarc nem létezik, csak tanulság), így úgy gondoltam, megosztom Veletek a jó célok 5 alappillérét. És IGEN, ezt én sem tartottam be tavaly, be is buktam egy célt!

Nos, lássuk, mi is kell ahhoz, hogy a célból valóság legyen?

1.      1.       A jó cél reális. (Sokszor hibáztam, mikor olyan célt állítottam fel magamnak, amit nem tudtam még én sem elhinni. Pusztán akartam egy autót, de nem tudtam elhinni, hogy tényleg az enyém lesz, mert az jár nekem. Belefeszültem évekig az álomautómba. Aztán tavaly elengedtem és 3 hét múlva ott állt a parkolóban, egy hatalmas ELADÓ táblával az oldalán. 2 nap múlva a nevemen volt. Egy cél nem csak attól reális, hogy nincsen fizikai gátja, hanem attól is, hogy elhiszed, hogy a tiéd lehet!)

 

2.       A jó cél határidővel rendelkezik. (Ha valaki én a halogatások mestere vagyok, ha nem érzem, hogy muszáj megcsinálni. A leírt határidő már nekem is sokszor rákényszerített arra, hogy a kényelemből kibújva véghez vigyem azt, ami előrébb visz. És lássuk be, a célok is ilyenek! Pl. Újra visszanyerni a szülés utáni súlyomat és edzettségemet. Minden reggel torna! Nincs kifogás! ;) 34 felett, 2 gyerekkel ez máshogy nem megy! J )

3.       A jó cél csak rajtad múlik. (Én itt hibáztam. Olyan emberekkel dolgoztam együtt egy elvileg közös cél érdekében, akik nem voltak rá érdemesek. Így a projekt nem is valósult meg végül. Viszont rengeteget tanultam belőle! Mégpedig azt, hogy ha a szíved legmélyén kétségeid vannak a munkatárssal kapcsolatban, NE VÁGJ BELE! Nem egy a rezgés, így nem egy a cél sem!)

4.       A jó cél jó érzéssel tölt el. (Pont a korábbi pontban írtam le, hogy tavaly belefutottam egy olyan célba, ami nem volt teljesen tiszta számomra érzelmileg. Bele is buktam! Te ne kövesd el ezt a hibát! Mindig legyen teljesen tiszta és csak jó érzéssel töltsön el!)

 

5.       A jó cél tiszta és jól körül írható. (Írd le egy papírra! Én minden évben egy nagy mágnes táblára írom a céljaimat, ami a falon van. Határozd meg pontosan, egy rövid mondatban! )Ha ezek mind megvannak és következetes vagy, akkor biztos lehetsz a sikerben!

Ha még nem tűztél ki magadnak célokat az idei évre, de most kedvet kaptál rá, vagy esetleg megértetted a célok kitűzésének alapjait, akkor hajrá! Még egy hét sem múlt el az évből!

Tudtad, hogy az embereknek mindössze 3%-nak van célja és ebből 1% írja azt le?

Ha a témáról bővebben szeretnél hallani tőlem, itt meg tudod nézni a róla készült live adást!

Ha vannak még kérdéseid a témával, a life coach-inggal vagy a grafológiával kapcsolatban, keress fel bátran.

Látogass el Facebook oldalamra és kövess ott is.

Ha pedig olyan grafológiai videókat szeretnél kapni, amit csak a hírlevelemet követők kapnak meg, javaslom csatlakozz a feliratkozottak egyre bővülő táborához.

Laura

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becklaura.blog.hu/api/trackback/id/tr8414542452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása